Voorbereiding voor de huwelijksreis; de bruiloft

28 maart 2016 - Eindhoven, Nederland

Over twee maanden is het zover, dan is onze bruiloft! We hebben er allebei al heel veel zin in; en zijn nog bezig met de laatste dingetjes te regelen. Een van de leukste dingen die we mogen regelen is onze huwelijksreis naar Zuid-Afrika!

Zuid-Afrika lijkt ons super mooi vanwege de wilde natuur, de beesten en de mooie mensen. We hebben al heel mooie inspirerende verhalen gehoord van vrienden en familie, en we staan te popelen om zelf dit land te ontdekken. Via deze blog willen we jullie op de hoogte houden van onze reis, en de voorbereiding. Bij video's kan je een kleine indruk krijgen van onze geplande reis!

Ps;  ​Wil je op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Ome Wim en Tante Maria:
    30 mei 2016
    Na jullie vrolijke en sprankelende bruiloft waar wij getuigen mochten zijn van de bezegeling van jullie huwelijk gaan jullie je nu richten op de ultieme huwelijks reis; het fantastische Zuid Afrika! Zoals we weten is de reis al maanden geleden goed voorbereid en weten jullie goed wat jullie willen zien en vooral doen!! Leuk dat wij mee mogen genieten van jullie reis!! Verheugen ons erop!! Het wordt een spectaculair prachtige reis weten wij uit ervaring! Lieve Nicole en Mark geniet alvast van de voorbereiding!!
  2. Ellen en Johan:
    1 juni 2016
    We kijken terug op een mooie bruiloft met een gelukkig stel. Heel veel succes met de verdere voorbereidingen. Zien jullie verhalen graag tegemoet.