The West Cape

26 september 2016 - Hermanus, Zuid-Afrika

Hi!

Wat gaat de vakantie toch snel...Ondertussen zijn we al in een heel ander gebied in Zuid Afrika, namelijk de West Coast, wat meteen het laatste deel is van onze reis...
Na 2 daagjes in Drakensbergen, waar we lekker hebben gewandeld, hebben we een binnenlandse vlucht genomen en hebben we net 2 dagen op zitten in de wijnstreek rond Stellenbosch. Het landschap en de mensen zijn hier heel anders dan rond Johannesburg, het is hier wat groener en de bevolking is wat diverser. Om de wijnstreek, en de wijntjes goed te verkennen hebben met de mountainbike een tocht gemaakt tussen de wijnranken, van de ene wine tasting naar de andere. Zeer lekker!

Vandaag zijn we naar Hermanus gereden, over een prachtige kustweg. Hermanus is een klein toeristisch kustplaatsje zo'n 100km onder Kaapstad. Het staat bekend om de walvissen, die je hier vanuit de kust kan zien. En yess; die hebben we gezien!

Morgen gaan we nog lekker aan t strand liggen en dan rustig naar onze laatste stop, Kaapstad zelf. Hier hebben we nog drie nachtjes, en dus nog volop tijd om deze stad te verkennen. Ik heb er zin in!

1. 27 september 2016
    Leuk verslag van jullie vakantie!
  2. 27 september 2016
    heb je de papagaaiberg in Stelenbosch ook gezien (en beklommen?)
  3. Ome Wim en Tante Maria:
    5 oktober 2016
    Inmiddels zijn jullie weer veilig thuis na deze indrukwekkende rondreis door het prachtige Zuid Afrika!! Met vele mooie indrukken en verhalen die jullie nooit meer zullen vergeten.
    Zo deel en maak je samen een start voor een mooi gelukkig en sterk verbond van jullie liefde door samen herinneringen te rijgen aan een lang lang kleurrijk kralensnoer!!

Wanneer kunnen we de foto's komen bekijken??