panorama route

13 september 2016 - Johannesburg South, Zuid-Afrika

Hi allemaal!

Na een goede vlucht zijn we zondag avond geland in Johannesburg, waar we meteen opgevangen voor onze transfer naar ons hotelletje. Bedje was al mooi opgemaakt,dus wij zijn heerlijk meteen in slaap gevallen. De volgende dag zijn we naar onze eerste lodge gereden met onze stoere VW polo vivo, die verdacht veel op een fox lijkt.  Het was een behoorlijk ritje (400km), en dat allemaal zonder 1 druppel benzine te verbruiken! Super magisch natuurlijk, maar wij vertrouwen de benzine meter niet meer... Terwijl de auto nog maar 700 km op de teller had toen we m kregen. Mss ook hier wat sjoemelsoftware ingebouwd

Al zitten we niet in een big 5 gebied, we kunnen de buffel en neushoorn al van het lijstje afschrappen,! We hebben ze alleen niet echt in t wild gezien, maar als "huisdieren " bij een tankstation....Ik vind het toch wel tellen!

Vandaag hebben we een mooi ritje gemaakt naar de Blyde River, prachtige uitzichten. Ik zal zo ook even wat foto's posten. En we overnachten op een echt heerlijk plekje, op een soort omgebouwde boerderij met enorme kamers. Het is ook blijkbaar Jasmijn tijd want het ruikt hier heerlijk naar jasmijn.

Morgen gaan we al richting kruger waar we dan 5 daagjes zullen zijn. Dan gaan weer natuurlijk op zoek naar the big 5, alleen dan wel in t wild. We hebben zin in☺

Vele groeten vanuit het heerlijke Zuid Afrika!

Nicole

1. Marij:
    13 september 2016
    Mooie foto's, fijn dat jullie ons laten mee genieten. Morgen jullie eerste game drive. Wat is dat? Groetjes Marij en Frank en we kijken al uit naar het volgende verhaal.
  2. Nicole:
    13 september 2016
    Een Game Drive is wanneer je met een ranger op pad gaat. Dus met een jeep ga je op zoek naar beestjes. Het schijnt echt heel gaaf te zijn, dus we kijken er naar uit!
  3. Joep en Anique:
    13 september 2016
    Stoer hoor met n foxie het avontuur aan gaan leuke foto's (ps hoe spring je zo hoog?) geniet ervan en tot het volgende verhaal!
  4. Evelyn:
    14 september 2016
    Leuk, leuk! Ziet er al super mooi uit op de foto's! Heel veel plezier in her Kruger park!
  5. Ome Wim en Tante Maria:
    14 september 2016
    Wauw goeie foto's,jammer beetje heiig, dus Mozambique niet gezien? Morgen naar de big 5 uitzien, pas op voor de neushoorn, nijlpaarden en de muggen!! Hopelijk zien jullie veel spectaculairs op de game drive,stil blijven genieten dan en veel klikken!!